Interviul prin Skype cu angajatorul reprezintă o etapă foarte importantă în alegerea jobului. Deşi pare a fi o procedură simplă, acesta necesită o pregătire şi cunoaşterea limbii engleze. Pentru a trece cu succes de această etapă şi pentru a fi acceptat la job de către angajator, participanţii trebuie să cunoască şi să aplice următoarele recomandări importante:
- Să cunoască bine condiţiile ofertei de muncă pentru care aplică. Să navigheze pe web site-ul companiei şi să se informeze despre angajator;
- Să cunoască conţinutul CV-ului şi să fie pregătit să povestească despre experienţa de muncă indicată acolo;
- Să fie pregătit să ofere întrebări angajatorului, însă acestea nu trebuie să se refere la informaţia care este cuprinsă în job offer sau alte surse informaţionale oferite înainte de târg;
- Să fie flexibil ceea ce ţine de poziţia oferită de angajator;
- Să posede un nivel de engleză corespunzător cerinţelor jobului şi să vorbească engleza clar şi răspicat;
- Să ofere răspunsuri complete şi să evite răspunsurile “Da” sau “NU”
- Să aibă atitudine pozitivă şi să zâmbească pe durata interviului;
- Să se prezinte la interviu cu un aspect îngrijit. (Smart casual)
Interviurile prin skype se realizează în oficiile ACORD Travel. Participanţii sunt anunţaţi din timp despre data şi ora interviului. Aceste interviuri sunt importante pentru că determină dacă participantul este acceptat sau nu de către angajator la jobul ales.
În cadrul interviului, cel mai important rămâne atitudinea şi responsabilitatea. Chiar dacă interviul este online, este necesară o pregătire împreună cu managerul. Dacă studentul participă la toate seminarele şi trainingurile organizate de companie, va fi pregătit şi va avea un interviu de succes cu angajatorul.